Құрметті достар!

«МӘСҚ» АҚ ұзақ мерзімді қатынас орнатуға және одан әрі дамуға бағдарланған, соңынан кәсіби дағдыларын жетілдіре отырып, біздің құндылықтарымызды бағалайтын және Қазақстан Республикасында әлеуметтік сақтандырудың дамуына өз үлесін қосуға дайын жұмысқа қабілетті және жігерлі мамандарды тартуға мүдделі.

Сайттың осы бөлімі ең алдымен әлеуетті кандидаттарды жұмысқа қабылдау тәртібімен, қол жетімді бос жұмыс орындарымен таныстыру және жарияланатын лауазымдарға өтініш беру мүмкіндігін ұсыну үшін құрылған.

«МӘСҚ» АҚ жұмыс істеу үшін жаңа қызметкерлерді таңдау ашық түрде жүргізіледі және кез келген тілек білдіруші оған қатыса алады.

Бұл үшін бос орындармен танысу қажет және Сіз бұл талаптарға қаншалықты сәйкес келетініңізді салыстыра отырып, өтініш беруіңізге болады, Сіздің өтінішіңіз бен түйіндемеңізді қарау қорытындысы бойынша «МӘСҚ» АҚ кадр қызметі қосымша хабарласатын болады.

Түйіндеме келесі электронды пошта арқылы жіберіледі

kudabaeva@gfss.kz

Сыртқы конкурс

Юрист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Алматинской области

Регион: Алматинская область, город Конаев

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по Алматинской области

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция:  Юрист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Алматинской области

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі (заңгер);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • өз құзыреті шегінде құқықтық сипаттағы құжаттарды әзірлеу;
  • сотқа дейінгі іс жүргізу тәртібімен және (немесе) сот органдары арқылы мәжбүрлеу тәртібімен әлеуметтік төлемдердің артық аударылған (төленген) сомаларын өтеу бойынша жұмысты қамтамасыз ету;
  •  Қордың басқа филиалдарымен және/немесе құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп ұрлау, ысырап ету, жетіспеушілік туралы және басқа да құқық бұзушылықтар туралы материалдарды Қазақстан Республикасының соттарына, тергеу және сот органдарына беру үшін дайындауға қатысу, өндірістегі және аяқталған сот істерін есепке алу және сақтауды жүзеге асыру;
  • әлеуметтік төлемдердің артық аударылған (төленген) сомаларын өтеу бойынша сот орындаушыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • филиалда дайындалатын құқықтық сипаттағы құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;
  • филиалдың талап арыз беру қызметі мәселелері бойынша Қордың орталық аппаратына ұсыну үшін апта сайынғы ақпаратты және тоқсан сайынғы есептерді жасау;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша қолданыстағы заңнамаға сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, Қор филиалының қызметкерлері дайындаған жеке және заңды тұлғалардың сұрауларына жауап жобаларын келісу;  
  • өңірлік БАҚ-та жариялау үшін міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесі және Қордың қызметі туралы ақпараттық материал дайындауға қатысу;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөнінде құқық қорғау органдарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастыру;
  • өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдармен және ұйымдармен, Қордың орталық аппаратымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • әлеуметтік аударымдарды төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындауға қатысу;  
  • филиал директорының тапсырмасымен мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, заңды және жеке тұлғалардың, Қордың орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелерінің сұрауларына хаттар мен жауаптар жобаларын дайындау;
  • жеке және заңды тұлғаларға міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша кеңес беру.

 

Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Атырауской области - 2 единицы             (1 единица временно на период отпуска основного работника по уходу за ребенком сроком до 30.01.2025 года)

Регион: Атырауская область, город Атырау

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по Атырауской области

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция: Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Атырауской области

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Юрист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по области Абай

Регион: область Абай, город Семей

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по области Абай

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция:  Юрист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по области Абай

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі (заңгер);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • өз құзыреті шегінде құқықтық сипаттағы құжаттарды әзірлеу;
  • сотқа дейінгі іс жүргізу тәртібімен және (немесе) сот органдары арқылы мәжбүрлеу тәртібімен әлеуметтік төлемдердің артық аударылған (төленген) сомаларын өтеу бойынша жұмысты қамтамасыз ету;
  •  Қордың басқа филиалдарымен және/немесе құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп ұрлау, ысырап ету, жетіспеушілік туралы және басқа да құқық бұзушылықтар туралы материалдарды Қазақстан Республикасының соттарына, тергеу және сот органдарына беру үшін дайындауға қатысу, өндірістегі және аяқталған сот істерін есепке алу және сақтауды жүзеге асыру;
  • әлеуметтік төлемдердің артық аударылған (төленген) сомаларын өтеу бойынша сот орындаушыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • филиалда дайындалатын құқықтық сипаттағы құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;
  • филиалдың талап арыз беру қызметі мәселелері бойынша Қордың орталық аппаратына ұсыну үшін апта сайынғы ақпаратты және тоқсан сайынғы есептерді жасау;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша қолданыстағы заңнамаға сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, Қор филиалының қызметкерлері дайындаған жеке және заңды тұлғалардың сұрауларына жауап жобаларын келісу;  
  • өңірлік БАҚ-та жариялау үшін міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесі және Қордың қызметі туралы ақпараттық материал дайындауға қатысу;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөнінде құқық қорғау органдарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастыру;
  • өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдармен және ұйымдармен, Қордың орталық аппаратымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • әлеуметтік аударымдарды төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындауға қатысу;  
  • филиал директорының тапсырмасымен мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, заңды және жеке тұлғалардың, Қордың орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелерінің сұрауларына хаттар мен жауаптар жобаларын дайындау;
  • жеке және заңды тұлғаларға міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша кеңес беру.

 

Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Жамбылской области

Регион: Жамбылская область, город Тараз

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по Жамбылской области

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция: Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Жамбылской области

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Юрист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по области Ұлытау

Регион: область Ұлытау, город Жезказган

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по области Ұлытау

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция:  Юрист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по области Ұлытау

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі (заңгер);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • өз құзыреті шегінде құқықтық сипаттағы құжаттарды әзірлеу;
  • сотқа дейінгі іс жүргізу тәртібімен және (немесе) сот органдары арқылы мәжбүрлеу тәртібімен әлеуметтік төлемдердің артық аударылған (төленген) сомаларын өтеу бойынша жұмысты қамтамасыз ету;
  •  Қордың басқа филиалдарымен және/немесе құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп ұрлау, ысырап ету, жетіспеушілік туралы және басқа да құқық бұзушылықтар туралы материалдарды Қазақстан Республикасының соттарына, тергеу және сот органдарына беру үшін дайындауға қатысу, өндірістегі және аяқталған сот істерін есепке алу және сақтауды жүзеге асыру;
  • әлеуметтік төлемдердің артық аударылған (төленген) сомаларын өтеу бойынша сот орындаушыларымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • филиалда дайындалатын құқықтық сипаттағы құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;
  • филиалдың талап арыз беру қызметі мәселелері бойынша Қордың орталық аппаратына ұсыну үшін апта сайынғы ақпаратты және тоқсан сайынғы есептерді жасау;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша қолданыстағы заңнамаға сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, Қор филиалының қызметкерлері дайындаған жеке және заңды тұлғалардың сұрауларына жауап жобаларын келісу;  
  • өңірлік БАҚ-та жариялау үшін міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесі және Қордың қызметі туралы ақпараттық материал дайындауға қатысу;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері жөнінде құқық қорғау органдарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастыру;
  • өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдармен және ұйымдармен, Қордың орталық аппаратымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру;
  • әлеуметтік аударымдарды төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындауға қатысу;  
  • филиал директорының тапсырмасымен мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, заңды және жеке тұлғалардың, Қордың орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелерінің сұрауларына хаттар мен жауаптар жобаларын дайындау;
  • жеке және заңды тұлғаларға міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша кеңес беру.

 

Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Костанайской области

Регион: Костанайская область, город Костанай

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по Костанайской области

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция: Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Костанайской области

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Кызылординской области

Регион: Кызылординская область, город Кызылорда

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по Кызылординской области

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция: Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Кызылординской области

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Туркестанской области - 2 единицы

Регион: Туркестанская область, город Туркестан

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по Туркестанской области

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция: Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Туркестанской области

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по городу Нур-Султан

Регион: город Нур-Султан 

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по городу Нур-Султан

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция: Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по городу Нур-Султан

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Западно-Казахстанской области  (временно на период отпуска основного работника по уходу за ребенком сроком до 24.03.2025 года)

Регион: Западно-Казахстанкая область, город Уральск

Организация: Филиал АО «Государственный фонд социального страхования» по Западно-Казахстанской области

Сроки приема документов: с 26 июля 2022 года по 1 августа 2022 года

Позиция: Специалист филиала АО «Государственный фонд социального страхования» по Западно-Казахстанской области

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Ақпараттық технологиялар департаментінің жетекші әзірлеушісі

Біліктілік талаптары:

- жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

- бағдарламалық қамсыздандыруды әзірлеудегі жұмыс тәжірибесі 3 жылдан кем емес;

- скриптік бағдарламалау тілдерін, оның ішінде Oracle PL/SQL білу;

- объектіге бағытталған бағдарламалау тілдерін білу (java, javascript, angular, html, css).

- Intellij Idea бағдарламалау тілдеріне арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің интеграцияланған ортасын білу.

- Tomcat веб-серверінің жұмысын білу

 

Әңгімелесу өтетін орын: Zoom арқылы онлайн.

Конкурсқа қатысуға құжаттар тізімі:

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар

"МӘСҚ"АҚ Бас директорының атына өтініш береді.

Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

- түйіндеме;

- кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

- жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері;

- қайта даярлау және біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (бар болса);

Осы тармақта көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсыну өтінішті қабылдаудан еркін нысанда бас тарту үшін негіз болып табылады. Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат беруге құқылы.

Ішкі конкурс

«Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры» АҚ Меншікті қаражатты есепке алу секторының бас маманы  

Өңір: Нұр-Сұлтан қаласы

Ұйым: «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры» АҚ Меншікті қаражатты есепке алу секторы

Конкурстың түрі: Ішкі конкурс

Құжаттарды қабылдау мерзімі : 11.08.2022 - 15.08.2022

Позиция: «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры» АҚ Меншікті қаражатты есепке алу секторының бас маманы

Жалпы біліктілік талаптары:

- жоғары кәсіптік (немесе жоғары білімнен кейінгі) білімі (экономикалық, қаржы);

- мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 (бес) жылдан кем емес;

- қолданушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникаларымен жұмыс дағдылары.

Функционалдық міндеттері:

  • бухгалтерлік және салықтық есепке алуды жүргізу;
  • салықтар есебі;
  • жұмыскерлерге берілетін еңбек ақы, жәрдемақы және басқа да төлемдерді есептеу;
  • жұмыс уақыты есебінің табелін жүргізу;
  • тиісті органдарға еңбек ақы бойынша статистикалық есепті, салықтар бойынша есепті дайындау және беру;
  • тиісті қорларға сақтандыру жарналарын есептеу және беру;
  • салықтар мен алымдар бойынша салық органдарымен салыстырып тексеру.

 

Әңгімелесуді өткізу орны: Zoom бойынша онлайн

Әңгімелесуді өткізу орны: Zoom бойынша онлайнКонкурсқа қатысуға қажетті құжаттар тізбесі: Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адамдар "МӘСҚ"АҚ Бас директорының атына өтініш береді.Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

- түйіндеме;

- кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

- жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері;

- қайта даярлау және біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (бар болса);

Осы тармақта көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсыну өтінішті қабылдаудан еркін нысанда бас тарту үшін негіз болып табылады. Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат беруге құқылы.

Байланыс телефоны: 983-978 (ішкі. 296)

Құжаттар жіберу үшін E-mail: dzhupaeva@gfss.kz