Құрметті достар!
«МӘСҚ» АҚ ұзақ мерзімді қатынас орнатуға және одан әрі дамуға бағдарланған, соңынан кәсіби дағдыларын жетілдіре отырып, біздің құндылықтарымызды бағалайтын және Қазақстан Республикасында әлеуметтік сақтандырудың дамуына өз үлесін қосуға дайын жұмысқа қабілетті және жігерлі мамандарды тартуға мүдделі.
Сайттың осы бөлімі ең алдымен әлеуетті кандидаттарды жұмысқа қабылдау тәртібімен, қол жетімді бос жұмыс орындарымен таныстыру және жарияланатын лауазымдарға өтініш беру мүмкіндігін ұсыну үшін құрылған.
«МӘСҚ» АҚ жұмыс істеу үшін жаңа қызметкерлерді таңдау ашық түрде жүргізіледі және кез келген тілек білдіруші оған қатыса алады.
Бұл үшін бос орындармен танысу қажет және Сіз бұл талаптарға қаншалықты сәйкес келетініңізді салыстыра отырып, өтініш беруіңізге болады, Сіздің өтінішіңіз бен түйіндемеңізді қарау қорытындысы бойынша «МӘСҚ» АҚ кадр қызметі қосымша хабарласатын болады.
Түйіндеме келесі электронды пошта арқылы жіберіледі
Сыртқы конкурс
«Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қору» АҚ Актуарлық есептер, тәуекелдер және инвестициялық талдау департаментінің бас маманы-актуарий
Өңір: Астана қаласы
Мекеме: «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қору» АҚ
Құжаттарды қабылдау уақыты: 2023 жылдың 24 наурызынан 31 наурызы аралығында
Позиция: «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қору» АҚ Актуарлық есептер, тәуекелдер және инвестициялық талдау департаментінің бас маманы-актуарий
Жалпы біліктілік талаптары:
- жоғары кәсіптік (немесе жоғары білімнен кейінгі) білім (экономика, қаржы, математика);
- актуарлық қызметті жүзеге асыруға лицензияның болуы;
- мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 (бес) жылдан кем емес;
- пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.
Функционалдық міндеттері:
- қаржылық орнықтылығын бағалау үшін қажетті статистикалық деректерді өңдеу және талдау;
- ай сайын ағымдағы әлеуметтік төлемдерді алушыларға арналған провизияларды есептеу;
- cенімгер басқарушыға ұсыну үшін Қордың провизияларының дюрациясын бағалау;
- актуарлық есептерді шығару үшін бағдарламалық өнімді әзірлеу және жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу;
- Департамент құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу және енгізу;
- Департамент құзыреті шегінде тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру тәртібінде техникалық ерекшеліктерді әзірлеуге және бекітуге қатысу, сондай-ақ шарттардың орындалуын бақылау;
- Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестердің, семинарлардың, конференциялардың жұмысына, Қор басшылығына баяндамалардың жобаларын, презентация материалдарын дайындауға қатысу;
- Департамент директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардан, заңды және жеке тұлғалардан, Қордың құрылымдық бөлімшелері мен филиалдарынан келіп түскен сауалдарға хаттар мен жауаптардың жобаларын дайындау.
Әңгімелесу өтетін орын: Zoom арқылы онлайн.
Конкурсқа қатысуға құжаттар тізімі:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар
"МӘСҚ"АҚ Бас директорының атына өтініш береді.
Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:
- түйіндеме;
- кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;
- жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері;
- қайта даярлау және біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (бар болса);
Осы тармақта көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсыну өтінішті қабылдаудан еркін нысанда бас тарту үшін негіз болып табылады. Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат беруге құқылы.
Байланыс телефоны: 983-978 (ішкі. 292)
Құжаттар жіберу үшін E-mail: kudabaeva@gfss.kz