Құрметті достар!

«МӘСҚ» АҚ ұзақ мерзімді қатынас орнатуға және одан әрі дамуға бағдарланған, соңынан кәсіби дағдыларын жетілдіре отырып, біздің құндылықтарымызды бағалайтын және Қазақстан Республикасында әлеуметтік сақтандырудың дамуына өз үлесін қосуға дайын жұмысқа қабілетті және жігерлі мамандарды тартуға мүдделі.

Сайттың осы бөлімі ең алдымен әлеуетті кандидаттарды жұмысқа қабылдау тәртібімен, қол жетімді бос жұмыс орындарымен таныстыру және жарияланатын лауазымдарға өтініш беру мүмкіндігін ұсыну үшін құрылған.

«МӘСҚ» АҚ жұмыс істеу үшін жаңа қызметкерлерді таңдау ашық түрде жүргізіледі және кез келген тілек білдіруші оған қатыса алады.

Бұл үшін бос орындармен танысу қажет және Сіз бұл талаптарға қаншалықты сәйкес келетініңізді салыстыра отырып, өтініш беруіңізге болады, Сіздің өтінішіңіз бен түйіндемеңізді қарау қорытындысы бойынша «МӘСҚ» АҚ кадр қызметі қосымша хабарласатын болады.

Түйіндеме келесі электронды пошта арқылы жіберіледі

kudabaeva@gfss.kz

Сыртқы конкурс

Түркістан облысы бойынша «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қору» АҚ филиалының маманы

Өңір: Түркістан облысы, Түркістан қаласы

Мекеме: Түркістан облысы бойынша «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қору» АҚ филиалы

Құжаттарды қабылдау уақыты: 2023 жылдың 23 қаңтары мен 2023 жылдың 3 ақпаны аралығында

Позиция: Түркістан облысы бойынша «Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қору» АҚ филиалының маманы

Жалпы біліктілік талаптары:

  • жоғары кәсіби (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім (әлеуметтік, заңгер, экономикалық, қаржы);
  • мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл, оның ішінде әлеуметтік салада – кемінде 1 (бір) жыл;
  • пайдаланушы ретінде компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен жұмыс істеу дағдылары.

 

Функционалдық міндеттері:

  • әлеуметтік төлемдерді тағайындау, қайта есептеу, тоқтата тұру, қайтадан жалғастыру, тоқтату немесе тағайындаудан бас тарту туралы электрондық іс макеттері мен шешім жобаларын уақтылы тексеруді қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік төлем тағайындауға ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дұрыстығына тексеру жүргізу;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдар мен ұйымдардың, Қордың орталық аппаратының сұрауларына есептер мен ақпараттар қалыптастыру және беру;
  • филиал директорының тапсырмасы бойынша Қордың филиалдары мен орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне, жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың сұрауларына жауаптар мен хаттар жобасын дайындау;
  • міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мәселелері бойынша ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізуге қатысу; 
  • Заңнамамен белгіленген тәртіппен міндетті әлеуметтік сақтандыру мәселелері бойынша заңды және жеке тұлғаларға консультациялық қызметтер көрсету;
  • ақпараттық жүйелерден алынған әлеуметтік аударымдар мен әлеуметтік төлемдердің сомалары туралы ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
  • әлеуметтік аударымдар мәселелері бойынша төлеушілермен жұмыс жүргізуге қатысу;
  • филиалдың істер номенклатурасына сәйкес құжаттарды қалыптастыру.

 

Әңгімелесу өтетін орын: Zoom арқылы онлайн.

Конкурсқа қатысуға құжаттар тізімі:

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар

"МӘСҚ"АҚ Бас директорының атына өтініш береді.

Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

- түйіндеме;

- кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;

- жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері;

- қайта даярлау және біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (бар болса);

Осы тармақта көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес топтамасын ұсыну өтінішті қабылдаудан еркін нысанда бас тарту үшін негіз болып табылады. Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат беруге құқылы.

 

Байланыс телефоны: 983-978 (ішкі. 293)

Құжаттар жіберу үшін E-mail: kudabaeva@gfss.kz